همه ما در مارتو عضو یک خانواده هستیم و دغدغه تک تک کاربران سایت را مقدم بر تمام مسایل است. در مارتو محصولات با کیفیت و اصالت برندی در اختیار کاربران قرار داده می شود و سعی بر این است محصولات بدون اشتباه و نقص در اختیار کاربرانمان قرار دهیم. اما در صورت پیش آمدن مشکلاتی در محصولات مارتو بدون انجام مراحل پیچیده خیلی آسون و ساده در چند دقیقه می توانید محصولات خود را جایگزین یا وجه محصول رو در یافت کنید.
1- اگه محصولی که به دست شما رسیده با خریدی که از سایت داشته اید مغایرت داشته ( مانند رنگ کالا، بسته بندی، ... ).
2- محصول از لحاظ فیزیکی در بسته بندی دچار نقص است ( مانند ضرب دیدگی، آک بند نبودن، ... )
کافیه در سریع ترین زمان ممکن ( حداکثر 36 ساعت ) با پشتیبانی سایت تماس و مشکلات خودتون رو باهاشون در میان بگذارید و راهنمایی لازم را جهت بازگرداندن کالا و بازگشت وجه به شما توسط کارشناسان ما صورت گیرد.
مراحل بازگشت کالا به مارتو و دریافت وجه:
1- محصول مورد نظر را بهمراه اقلام مربوطه ( مانند: پارچه، کابل، ... ) و فاکتور محصول با بسته بندی مارتو و رسیدی که از اداره پست تحویل می گیرید را به آدرس پستی مارتو به صورت پست پیشتاز ارسال نمایید.
توجه نمایید : بهتر است رسید اداره پست را ( به صورت عکس ) به آدرس support@marto.ir ارسال نمایید.
2- پس از رسیدن محصول کارشناسان مارتو با شما تماس و هزینه محصول + هزینه پستی را با هماهنگی شما به کارت بانکی به نام خودتان عودت داده می شود.